Det Sker: Detailhandel på tværs af kanaler
”Forbrugerne går på tværs – går du med?”, spørger Retail Institute Scandinavia, der inviterer til konference om begrebet cross channel. Bolia-direktør Lars Lyse Hansen er blandt oplægsholderne.
Den 4. oktober danner Cinemaxx på Fisketorvet i København rammen om en stor konference, hvor Retail Institute Scandinavia præsenterer bud på, hvordan virksomheder bedst muligt skaber den rette cross channel-løsning i dagens og fremtidens multi channel-landskab.
Dagen byder på inspirationsrig viden og erfaring fra:
• Google v/ Nikolaj Thonbo, Industry Leader
• Hummel v/ Rina Hansen, Head of Online
• Kraftværk m/ Kranz & Ziegler v/ Lars Norre Pedersen, CEO
• Bolia International v/ Lars Lyse Hansen, Managing Director
Sidstnævnte har de senere år vendt underskud til overskud ved blandt andet at introducere nye butikskoncepter og integrere e-handel, ipads og sociale medier i interaktionen med forbrugerne.
Konferencen byder desuden på en eksklusiv præsentation af Retail Institute Scandinavias nye, internationale cross channel-undersøgelse. Retail Institute Scandinvia giver desuden selv to oplæg om henholdsvis den fysiske butiks rolle i multichannel-landskabet og et dugfrisk forbrugerperspektiv på cross channel ud fra en helt ny undersøgelse af de danske forbrugeres forventninger til og adfærd i forhold til forskellige salgskanaler og disses tværgående samspil.
Læs mere om konferencen og tilmelding på www.retail-institute.dk