23948sdkhjf

Det Sker: Detailhandel på tværs af kanaler

”Forbrugerne går på tværs – går du med?”, spørger Retail Institute Scandinavia, der inviterer til konference om begrebet cross channel. Bolia-direktør Lars Lyse Hansen er blandt oplægsholderne.
Fremtidens detailhandel tilhører dem, der formår at integrere de forskellige salgskanaler og møde kunderne på de forskellige platforme på en gennemtænkt måde.

Den 4. oktober danner Cinemaxx på Fisketorvet i København rammen om en stor konference, hvor Retail Institute Scandinavia præsenterer bud på, hvordan virksomheder bedst muligt skaber den rette cross channel-løsning i dagens og fremtidens multi channel-landskab.

Dagen byder på inspirationsrig viden og erfaring fra:

• Google v/ Nikolaj Thonbo, Industry Leader
• Hummel v/ Rina Hansen, Head of Online
• Kraftværk m/ Kranz & Ziegler v/ Lars Norre Pedersen, CEO
• Bolia International v/ Lars Lyse Hansen, Managing Director

Sidstnævnte har de senere år vendt underskud til overskud ved blandt andet at introducere nye butikskoncepter og integrere e-handel, ipads og sociale medier i interaktionen med forbrugerne.

Konferencen byder desuden på en eksklusiv præsentation af Retail Institute Scandinavias nye, internationale cross channel-undersøgelse. Retail Institute Scandinvia giver desuden selv to oplæg om henholdsvis den fysiske butiks rolle i multichannel-landskabet og et dugfrisk forbrugerperspektiv på cross channel ud fra en helt ny undersøgelse af de danske forbrugeres forventninger til og adfærd i forhold til forskellige salgskanaler og disses tværgående samspil.

Læs mere om konferencen og tilmelding på www.retail-institute.dk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064