Analyse af Wood Supply
I marts 2009 gennemførte vi en spørgeskemaundersøgelse vedrørende Wood Supply.922 brugere valgte at give sit besyv med.
Nedenfor ses nogen af de primære konklusioner af analysen.
Nyhedsbrevet:
- Wood Supply har en trofast læserskare, idet 62 % af læserne har abonneret på nyhedsbrevet i mere end 12 måneder.
- 78 % af læserne læser nyhedsbrevet dagligt og 17 % læser nyhedsbrevet 3-4 dage/uge. Til sammenligning læser 53 % af Wood Supplys læsere avis hverdag.
- 71 % betegner Wood Supply som sit primære medie inden for træ- og møbelindustrien.
- Hver dag klikker ca. 50 % på indholdet i nyhedsbrevet og 30 % klikker på indholdet 3-4 gange/uge.
- 57 % af de adspurgte lægger mærke til de grafiske annoncer i nyhedsbrevet.
- 76 % har anbefalet nyhedsbrevet fra Wood Supply til en kollega.
Portalen:
- 70 % af dem, der har indrykket en annonce på portalens markedsplads, havde positiv respons på opslaget.
- 80 % af dem, der har indrykket en jobannonce på portalen, fik besat stillingen.
Analyseresultaterne blev bragt i nyhedsbrevet d. 22. april 2009.
Artiklen: ”Brugernes dom: Wood Supply er et godt medie” kan læses for mere information.