Kawasaki Robot sætter nye initiativer i værk.
For at øge fokus på salget af OEM har Kawasaki Robot i Skandinavien nu valgt at sætte nye initiativer i værk.
Kawasaki Robot er en del af virksomheden BILA, men nu vil salget også foregå via dets eget brand for ikke at forvirre kunderne og for at skabe et stærkere brand af Kawaski Robot i Skandinavien. Salgschef for Kawasaki Robot er Lars Skaarup Rasmussen, der har en lang fortid bag sig inden for metalbranchen, og han har et hold af kompetente og teknisk dygtige folk i ryggen.
Ud over en lancering af hjemmesiden www.kawasakirobot.dk arbejdes der på at skabe et netværk af såkaldte systempartnere i hele Skandinavien. Disse systempartnere skal være med til at øge kendskabet til brugen af Kawasaki robotter.
Salgschef Lars Skaarup Rasmussen udtaler: ”Kawasaki Robot kan tilbyde markedet bedste systempartner koncept. Når man er systempartner kan man tilbyde sine kunder det bedste og nyeste inden for robotteknologi, og man får mulighed for at forstærke sin forretning med tilførslen af et stærkt brand og med adgang til endnu flere ressourcer.”
Kawasaki Robot har en stor viden om applikationer og holder systempartneren fuldt ud opdateret om alt det nyeste inden for robotverdenen.
Der vil blive gjort en aktiv indsats for at markedsføre Kawasaki Robot via digitale kanaler som hjemmeside, nyhedsbreve, Linkedin og flere andre online portaler. Dette medfører øget opmærksomhed som i sidste ende skal tilføre systempartneren ekstra værdi til samarbejdet.
”Kawasaki har Danmarks største serviceafdeling i automatiseringsbranchen, og vi står klar til at hjælpe med implementeringen af robotterne samt med service og support i det omfang, der er behov for det - døgnet rundt, året rundt,” slutter Lars Skaarup Rasmussen