23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Online B2B-handel stormer frem hos Junget

I en tid, hvor digitalisering transformerer B2B-handlen, har vi hos Junget taget et markant skridt fremad for at imødekomme de skiftende behov hos vores kunder. I 2024 har vi således øget vores onlinesalg med 31%.

Ifølge Dansk Industris B2B e-commerce-analyse fra 2024 forventer hele 71 % af B2B-indkøberne at kunne handle digitalt, og 30 % fravælger leverandører, der ikke tilbyder onlinekøb. Jungets strategi afspejler denne udvikling, og vi har i 2024 øget omsætning i vores onlinesalg med hele 31%.

Vores digitale transformation har manifesteret sig på flere fronter:

  • Styrkelse af kundeuniverset Mit Junget, hvor kunderne nemt kan genbestille varer, finde værktøjstegninger og planlægge servicebesøg.
  • Implementering af Junget+, et nyt servicekoncept, der muliggør online booking af serviceaftaler og servicebesøg – døgnet rundt.
  • Udvidelse af vores online sortiment med bl.a. snedkerimaskine og flere tusind reservedele.


Én af dem, der bruger Mit Junget, er produktionschef Claus Olsen fra DEKO i Taastrup:

"Det er rart at kunne bestille sine varer i god ro og orden. Jeg behøver ikke ringe til nogen, men kan bestille, når det passer mig. Det er en fleksibilitet, jeg sætter pris på. Har jeg brug for rådgivning og sparring, taler jeg med Jungets konsulent, men til standardvarer er det oplagt at bestille online," forklarer Claus Olsen.
 

Personlig rådgivning er fortsat i højsædet

"Selvom digitaliseringen er en gamechanger, betyder det ikke, at Junget skærer ned på den personlige kontakt – tværtimod. Vores medarbejdere er aldrig længere væk end et telefonopkald, og vores key account managers står fortsat klar til at besøge kunder. I 2025 åbner vi et nyt showroom ved hovedkontoret i Hinnerup, og vi glæder os til at møde endnu flere af vores kunder ansigt til ansigt," forklarer Jungets CEO, Jan Weier.

Junget er ikke alene om denne rejse. Ifølge Dansk Industris analyse er 70 % af B2B-køb i dag selvbetjente, og 69 % af indkøberne fremhæver pris- og lagerstatus som essentielle elementer i deres beslutningsproces. Vi lytter til vores kunder og arbejder målrettet på at skabe en mere effektiv, gennemsigtig og kundeorienteret digital oplevelse.

Digitalisering som en investering i fremtiden

Digitalisering er ikke en hurtig løsning, men en langsigtet investering i kvalitet, effektivitet og kundeservice. Hos Junget handler digitalisering ikke om at erstatte medarbejdere, men om at skabe bedre betingelser for dem og vores kunder.

Vi ser frem til at fortsætte denne rejse sammen med jer.

mvh Team Junget

www.junget.com

 

Junget A/S
Sigma 3, Søften
8382 Hinnerup
Favrskov Kommune
Danmark
CVR nummer: DK36947578

Kontaktperson

JVB
Jane Vraa Baiemler
Marketingansvarlig
+45 89365583 jvb@junget.dk

Send til en kollega

0.031