23948sdkhjf

Concept/Modulia styrker salget

Erfaren køkkenmand skal vinde det voksende DIY-marked i Danmark og resten af Skandinavien.
Modulia Køkkenet skal køres i stilling som fremtidens stærke DIY-brand i byggemarkeder i Danmark og det øvrige Skandinavien, og første skridt mod målet er udnævnelsen af en ny salgschef.

Det er køkkenmanden Jesper Klit, der vender tilbage til TMK-koncernen for at styrke salget af gør-det-selv løsninger til køkken, bad og bryggers:

- Vi ser store udviklingsmuligheder for vores produkter i gør-det-selv markedet og arbejder med en vækststrategi, som kræver stærke kræfter med et indgående kendskab til køkkenbranchen. Derfor har vi valgt at ansætte en salgsansvarlig med masser af køkkenerfaring, siger Ole Lund Andersen, adm. direktør i TCM Group A/S, der ejer både Concepta/Modulia og TMK-koncernen.

Jesper Klit kommer fra en stilling som salgschef hos Designa og vender efter to år tilbage til TCM Group, som er fælles moderselskab for TMK og Concepta/Modulia. Her var han først tæt på kunderne som køkkenkonsulent hos Svane Køkkenet, og senere fik han indgående markedskendskab som markedschef for Tvis Køkkener igennem seks år.

Concepta/Modulia opererer på det skandinaviske køkkenmarked med fokus på gør-det-selv-løsninger til køkken, bad, bryggers og garderobe til byggemarkeder. Som salgsansvarlig får Jesper Klit ansvaret for at løfte Concepta/Modulia ind i en ny æra, hvor fokus skærpes mod afsætning og distributionskanalerne:

- Det bliver en spændende udfordring at være med til at løfte DIY-markedet, og jeg glæder mig til at udfolde det store potentiale, der ligger i markedet for et stærkt brand som Modulia, siger Jesper Klit.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.088