23948sdkhjf

Trip Trap styrker sig med nye salgsmedarbejdere

Både indenlands og udenlands skal salgsindsatsen styrkes.
Den nordjyske designvirksomhed Trip Trap styrker organisationen med to nye ansigter.

Fremover skal Lonni Kirsten Nielsen være med til at styrke og udbygge virksomhedens eksport. Imens skal Freja Gade tegne virksomhedens ansigt over for isenkram-segmentet i Danmark, skriver Designbase.dk.

Trip Traps er vokset betydeligt på eksportmarkedet i de sidste par år, og det er med troen på fortsat vækst i udlandet, at virksomheden sætter en ekstra person ind. Lonni Kirsten Nielsen har baggrund i andre virksomheder inden for brilledesign, boliginteriør og mode, og selv har hun passion for møbeldesign, kunst og arkitektur.

Freja Gade bliver salgschef for accessories i Danmark. Hun har beskæftiget sig med design, indretning og salg og har i mange år blandt andet været i direkte kontakt med de store danske isenkramkæder.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062