23948sdkhjf

Salg af hemsestiger vokser

Frøstrup-virksomhed oplever stigende efterspørgsel fra husejere, der ønsker effektiv udnyttelse af alle kvadratmeter
Dolle Nordic A/S er for de fleste nok mest kendt for at producere lofttrapper. Alligevel er der inden for den seneste tid tilføjet flere produkter til sortimentet.

Det gælder blandt andet trapper til hemsen, hvor salget i 2015 blev mere end fordoblet sammenlignet med 2014. Det øgede salg kan hænge sammen med det stigende fokus på at tænke pladsoptimering ind i boligen.

Det er efterhånden blevet populært at inddrage alle boligens kvadratmetre effektivt og tænke i kreative løsninger. Flere TV-programmer og boligmagasiner kommer med idéer til, hvordan der kan åbnes op til mere plads i boligen. Især i de større byer hvor huspriserne stiger, er det værd at udfylde kvadratmetrene.

Pladsoptimering fylder meget i tankegangen hos Dolle, når man skal udvikle nye produkter, især med hemsestigen, der ikke må optage for meget plads i rummet.

En af de større hemsestigesalg var en ordre til et nyt kollegium i København. Til de mindre rum eller boliger kommer hemsestigen netop til sin ret, da den kan skubbes helt ind til væggen, når den ikke er i brug.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11