23948sdkhjf

Kvinde i spidsen for Kviks digitale strategi

Køkkenproducenten er gået bevidst efter en kvinde på posten.
Kvik-koncernen har ansat 43-årige Lisa Gøttler som ny marketing- og produktdirektør. Hun skal pr. 1. august videreføre Kviks mediestrategi og skabe endnu mere digital interaktion med kunderne.

Lisa Gøttler kommer fra en stilling som Strategic & Digital Director hos mediebureauet Carat. Her har hun stået i spidsen for digitale mediestrategier for bl.a. Jysk, Lego og HTH på internationale markeder.

Ud over en unik og dyb kompetence inden for digital markedsføring er Lisa også valgt, fordi hun kender Kviks kernekunder.

- Vi er gået meget målrettet efter en kvinde til posten. Det er kvinder, der har givet os nogle af de bedste ideer til vores seneste lanceringer, siger CEO hos Kvik, Jens-Peter Poulsen og nævner affaldssortering og rengøring som helt lavpraktiske eksempler:

- Lisa vil bidrage med et nyt tankesæt, og vi ser frem til at digtalisere vore markedsføring yderligere og inspirere kommende kunder på en helt ny og innovativ måde, siger Jens-Peter Poulsen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.409