23948sdkhjf
Annonce

Nyt koncept fordobler omsætningen på nettet

Fynske C. Nørgaard, der forhandler personligt sikkerhedsudstyr, har med ny e-handelsløsning fordoblet den internetbaserede omsætning på under et halvt år.
På grund af et omfattende sortiment og en meget bred kundegruppe besluttede Odense-virksomheden C. Nørgaard i 2009 for alvor at satse på e-handel som supplement til den telefoniske og personlige betjening.

Således kunne virksomheden i oktober sidste år – efter et omfattende forarbejde og betydelige investeringer – præsentere en ny hjemmeside, www.cnsafety.dk , hvor webshoppens omfang og funktionalitet er kraftigt udbygget.

Investeringen har hurtigt vist sig at være en god beslutning, for den internetbaserede omsætning er allerede mere end fordoblet efter implementeringen af det nye koncept. Samtidig kan C. Nørgaard glæde sig over, at kundetilfredsheden er højnet:

- Brugerne melder tilbage, at de sparer tid. Og nu begynder vi også at måle kundetilfredshed online for fremover endnu tættere at kunne følge brugernes ønsker, siger salgschef Heine Bøgelund og fortsætter:

- E-butikken skal gøre hverdagen nemmere for kunderne, ikke erstatte den personlige rådgivning. Derfor har filosofien fra starten været, at e-handlen skal ske på kundernes præmisser, så konceptet er mindst lige så ressourcebesparende for dem som for os, fastslår han.

Om C. Nørgaard
Virksomheden blev grundlagt i 1960 og er dermed blandt landets ældste leverandører af sikkerhedsudstyr. Oprindelig bestod aktiviteterne i produktion og salg af træsko, men i dag er C. Nørgaard et rendyrket handelsfirma.

Virksomheden lagerfører flere end 6.000 varenumre inden for personligt sikkerhedsudstyr; herunder bl.a. åndedræts-, høre-, øjen- og hovedværn, fodtøj, handsker, beklædning, faldsikring og skilte.
Kommenter artiklen
Annonce
Udvalgte artikler

    Nyhedsbreve

    Send til en kollega

    0.095