Ny international marketingchef til Kvik
Køkkenproducenten Kvik styrker sin marketingfunktion med ansættelsen af en ny øverste ansvarlig for virksomhedens globale marketingaktiviteter.
Den nye mand på posten, 33-årige Kasper Granat, er ansat som ny marketingchef og tiltræder posten senest 1. december. Han kommer til Kvik fra en lignende stilling hos optikerkæden Louis Nielsen.
Fokus på udvikling og vækst
Kasper Granat har flere års erfaring fra ledende marketingfunktioner hos nogle af landet største virksomheder, herunder vindmøllegiganten Vestas.
Ansættelsen er ikke blot en markant styrkelse af aktiviteterne på Kviks eksisterende markeder, men også en vigtig del af vækststrategien på nye markeder i Europa og Asien i de kommende år, forklarer adm. direktør Carsten B. Andersen:
- Det er helt åbenlyst, at markedet er presset, og det kræver en særlig indsats at skille sig ud fra mængden. Derfor er det helt afgørende, at vi løbende kan forny og tilpasse vores markedsføring, så det bliver både vedkommende og relevant for alle eksisterende og potentielle kunder, siger han og fortsætter:
- Samtidig vil vores vækststrategi på nye markeder i de kommende år også stille store krav til marketingfunktionen, og vi glæder os rigtig meget til, at Kasper kommer i gang.