23948sdkhjf
Annonce

Jysk går nye PR-veje

Den danske møbel- og sengetøjskæde har valgt en ekstern partner til at varetage PR-indsatsen i Skandinavien. Det ligner indtil videre en succes.
Aarhusianske C&C Porter Novelli har fået til opgave at stå for eksekveringen af Jysks PR-strategi på de skandinaviske markeder.

Ifølge nyhedssitet Markedsforing.dk har de to virksomheder testet strategien og samarbejdet i Sverige gennem de seneste ti måneder, og de foreløbige resultater er positive. Derfor udvides samarbejdet nu til også at omfatte Norge og Danmark.

- Det har været vigtigt for os at få et bureau som er vant til at arbejde ud over landets grænser, men som samtidig kender til Jysks historie og værdier. I testfasen fik vi skabt en synlighed, som indfriede vores forventninger til fulde, og vi nåede en lang række af de medier, vi har defineret som særligt vigtige, siger Jonas Schrøder, der er kommunikationsdirektør i Jysk, til Markedsforing.dk.

Jysk har traditionelt selv stået for al livsstils-PR på de skandinaviske markeder, og samarbejdet med C&C Porter Novelli er således den første længerevarende aftale med en ekstern partner.

- Vi er superstolte af at blive valgt til at styrke Jysks PR-indsats i Skandinavien, hvor vi har fokus på produkterne og de enkelte butikker. Derudover er det en spændende og udfordrende opgave at være med til at styrke Jysks synlighed over for de målgrupper, vi arbejder med – både via mere traditionelle medier samt hele bloguniverset, siger direktør Helle Blach, C&C Porter Novelli, til Markedsforing.dk.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Annonce
Udvalgte artikler

    Nyhedsbreve

    Send til en kollega

    0.079