Trip Trap køber rettigheder til succeskoncept
Pr. 1. oktober har den nordjyske møbelvirksomhed overtaget produktion og salg af en succesfuld udendørs møbelkollektion fra virksomheden Karmameju.
2
Billeder
Administrerende direktør for Trip Trap Jesper Panduro er glad for købet af rettighederne til lounge-kollektionen, som skal styrke Trip Traps position som totalleverandør til uderummet.
- Købet af licensen til at producere og sælge Karmamejus lounge-kollektion under Trip Trap-brandet passer perfekt med vores strategi om at være totalleverandør til uderummet. Den modulopbyggede lounge-sofa matcher vores øvrige produkter, hvor fokus ligeledes er på kvalitet og funktionalitet, siger adm. direktør og hovedaktionær i Trip Trap, Jesper Panduro.
Tid og ro til at fokusere forretningen
Hos Karmameju er administrerende direktør Tina Hueg også glad for aftalen. De seneste år er det gået stærkt for Karmameju, som i dag er repræsenteret i Europa og Asien.
For at fokusere forretningen har Karmameju taget konsekvensen af den kraftige vækst og valgt at sælge en af virksomhedens originale produktlinjer fra. Salget skal frigøre tid og ressourcer til den succesfulde serie af skønhedsprodukter 100% SPA, som fremadrettet vil være Karmamejus kerneprodukt.
- Trip Trap er et solidt, dansk brand, som er højt respekteret både herhjemme og i udlandet. Derfor var Trip Trap de første, vi tænkte på, da vi besluttede at sælge lounge-kollektionen fra. Aftalen med Trip Trap betyder, at lounge-kollektionen kommer til at indgå i et produktkatalog af rendyrket kvalitet og funktionalitet. Jeg ved, at produktionen er i gode hænder hos Trip Trap, og jeg ser gode muligheder for, at de kan videreudvikle det oprindelige koncept, siger Tina Hueg.
FAKTA
Karmameju:
• Karmameju har eksisteret siden år 2000, hvor det blev stiftet af ejer Mette Skjærbæk.
• Karmameju lounge-kollektionen er designet af Mette Skjærbæk.
• lounge-kollektionen var første produkt under Karmameju-brandet, som over tid er vokset til et internationalt anerkendt mærke, der er repræsenteret i førende tøjbutikker, skønhedsklinikker, livsstilsbutikker, hoteller og spa’er i Europa og Asien.
• Foruden lounge-kollektionen, som nu overgår til Trip Trap, står Karmameju bag en eksklusiv serie af skønhedsprodukter, som markedsføres under navnet 100% SPA by Karmameju. Hertil kommer en kollektion af luksuriøse badekåber.
Trip Trap:
• Trip Trap er en dansk familieejet designvirksomhed, der udvikler og sælger møbler, boligtilbehør og gaveartikler.
• Trip Trap er grundlagt i 1976 og beskæftiger i dag godt 50 medarbejdere på hovedkontoret i Aalborg og i udlandet.
• Afsætningen af produkterne sker primært i Europa gennem egne sælgere.
• I Danmark sælges produkterne hos udvalgte forhandlere og Trip Trap-forretningerne.
Karmameju:
• Karmameju har eksisteret siden år 2000, hvor det blev stiftet af ejer Mette Skjærbæk.
• Karmameju lounge-kollektionen er designet af Mette Skjærbæk.
• lounge-kollektionen var første produkt under Karmameju-brandet, som over tid er vokset til et internationalt anerkendt mærke, der er repræsenteret i førende tøjbutikker, skønhedsklinikker, livsstilsbutikker, hoteller og spa’er i Europa og Asien.
• Foruden lounge-kollektionen, som nu overgår til Trip Trap, står Karmameju bag en eksklusiv serie af skønhedsprodukter, som markedsføres under navnet 100% SPA by Karmameju. Hertil kommer en kollektion af luksuriøse badekåber.
Trip Trap:
• Trip Trap er en dansk familieejet designvirksomhed, der udvikler og sælger møbler, boligtilbehør og gaveartikler.
• Trip Trap er grundlagt i 1976 og beskæftiger i dag godt 50 medarbejdere på hovedkontoret i Aalborg og i udlandet.
• Afsætningen af produkterne sker primært i Europa gennem egne sælgere.
• I Danmark sælges produkterne hos udvalgte forhandlere og Trip Trap-forretningerne.