Nyt rekordår for Bolia.com
Med en fordobling af overskuddet kan den danske møbelkæde Bolia.com glæde sig over, at de også i det nye regnskab for 2011/12 sætter nye salgs- og indtjeningsrekorder.
- De seneste tre år har vi brugt kreativitet, humor og designudvikling som et springbræt ud af krisen, og integreret dette i alt hvad vi udvikler, lige fra nye kollektioner, spændende butiksoplevelser, integrerede medier og banebrydende teknologi – det har bl.a. resulteret i mere end 80 procent salgsvækst over de seneste tre år, fortæller administrerende direktør for Bolia International A/S, Lars Lyse Hansen.
En af baggrundene for designkædens fine årsresultat er lanceringen af, hvad Bolia.com selv kalder for sin stærkeste kollektion nogensinde samt udviklingen af det nye butikskoncept ”City Meets Nature”, der er designet til at stimulere alle sanser samt give overraskelser og et smil på læben. I 2012 bragte det nye butikskoncept Bolia.com i finalen i World Retail Awards 2012 i London.
Konceptudvikling på tegnebrættet i 2013
I det kommende år vil Bolia.com investere en større del af overskuddet tilbage i konceptudviklingen og skrue op for ekspansionen, samt teste en ny wholesale platform på en række nye markeder, oplyser kæden.
-Dette vil give os en større salgsvolumen og en stærkere international platform, samt skabe mange nye arbejdspladser, men på trods af den øgede investering i ekspansion og produktudvikling er vores mål samtidigt yderligere at styrke vores omsætning og indtjening i det kommende regnskabsår, lyder det fra administrerende direktør Lars Lyse Hansen.