23948sdkhjf

Krone booster salget med vindueskig

Den nordjyske vinduesproducent har oprustet på udstillingsfronten i 2024.

Flere besøgende og mere salg. 

Så kort kan de positive effekter af Krone Vinduers nye udstillingsstrategi opsummeres. 

I en pressemeddelelse skriver virksomheden således, at man efter åbningen af tre nye udstillinger i henholdsvis Rødovre, Horsens og på fabrikken i nordjyske Harken, har oplevet 40 procent flere besøgende, som i "langt de fleste tilfælde ender med at lægge en ordre." 

- Vinduer og døre er en stor investering, og tidligere blev vi i nogle tilfælde valgt fra, fordi vi ikke havde så meget, at vise kunderne, udtaler Helene Maria Pfundheller, Brand Manager hos Krone Vinduer. 

Ifølge hende er udstillinger med til at gøre køb af vinduer og døre til "en totaloplevelse", der giver kunderne mulighed for at tænke i nye baner. 

- Det er helt tydeligt, at vi har ramt et behov for at se løsningerne tæt på og fornemme materialerne inden et køb. Det er blevet meget nemmere for at forklare, hvad vi mener, når vi siger, at et Krone-vindue er mere end bare glas of ramme. 

I Rødovre har man desuden etableret et såkaldt 'architects corner', hvor rådigvere og bygherrer kan få præsenteret skræddersyede projektløsninger. 

De tre nye udstillingssteder i Rødovre og Horsens åbnede i januar. Siden 2023 har Krone Vinduer været 100 procent ejet af Dovista A/S. 

Se nøgletal for:
Læs mere om: vinduer
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.408