23948sdkhjf

Ny Ilva-direktør med særligt fokus på AI

Ilva har fået ny direktør, der skal styrke møbelkædens digitale indsatser

Kaspar Granat skal lede Ilvas digitale og marketingsmæssige indsatser som ny direktør for de afdelinger.

Han får til opgave at styrke det digitale salg og forene det med den fysiske oplevelse. Han skal også forvandle Ilvas opfattelse i kundernes bevidsthed. 

Det er nemlig ikke nok, at møbelkæden er 'top-of-mind'.

- Vi vil være 'friend of mine' ved at skabe tillid til vores kunder. Det er ikke ofte, at man skifter sin spisestue, sin seng eller sin sofa, så kunderne har naturligvis brug for guidance, udtaler Kasper Granat i en pressemeddelelse. 

Hjælp fra AI

Der skal ligeledes fokuseres på AI, hvor der ifølge Kaspar Granat er et stort potentiale i at kundeoplevelserne endnu mere målrettede og personlige.

AI har i lang tid været en central del af den digitale markedsføring, hvor det bruges til at målrette budskaber og optimere salg gennem algoritmer på platforme som bl.a. Facebook, Instagram og Google. 

AI bruges nu i højere grad internt hos Ilva til at effektivisere arbejdsgange i marketing og i stigende omfang også til kreative opgaver.

- Vi skal kunne tilbyde kunderne en lige så god oplevelse online som vi tilbyder i vores bolighuse. AI kan hjælpe os med at målrette kunderejsen mere effektivt og give os muligheden for at forudsige kundernes behov på en måde, der aldrig før har været muligt, udtaler Kaspar Granat.

Kaspar Granat

  • 46 år, bosiddende i Aalborg, gift og far til to
  • Har erfaring inden for strategisk marketing og digital forretningsudvikling fra Vestas Louis Nielsen, Nordlux og Kvik køkkener
  • Hos ILVA er Kasper ansvarlig for fire teams, hhv. Marketing, E-Commerce, Salg og Brand & Communication
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081