23948sdkhjf

Ilva satser på nyt kommunikationskoncept

Et dynamisk møbel- og boligindretningsmarked med nye forbrugervaner kræver omstilling. Derfor lancerer møbelhuset Ilva ny strategi fra 2014.
Efter en satsning på nye kollektioner og inspirerende butiksoplevelser vil Ilva i 2014 invitere kunderne ind i et nyt kommunikationsunivers baseret på et øget samspil mellem medieplatforme.

- Vi har i det forgangne år kørt en omfattende og meget vellykket satsning på at skabe nye vinkler på vores kollektioner og butiksindretning - blandt andet inspireret af retrobølgen og nye nordiske stilarter, fortæller Mie Krog, kædedirektør hos Ilva.

- Vi vil i 2014 bygge videre på denne succes. Det indebærer blandt andet, at vi pakker lanceringen af vores nye, spændende forårskollektion ind i en ny kommunikation, der i højere grad når kunderne på de platforme, hvor de færdes. Og her ved vi, at de digitale medier fylder stadig mere hos forbrugerne, og at mange i stigende grad søger inspiration til deres boligindretning på nettet.

Det er to år siden, at Ilva senest har samarbejdet med et kommunikationsbureau. Efter en sondering blandt aktørerne i reklamebranchen er valget faldet på Envision, der har fået lov til at anvende hele sin pallette af kompetencer.

- Ilva er en super dynamisk virksomhed, som i dén grad forstår vigtigheden af at tilpasse sig ændringerne i markedet og i kundernes medievaner. Og som samarbejdspartner er det fantastisk at få lov til at spille ind med viden og løsninger, som kan være med til at løfte et så stærkt forretningskoncept ud på nye platforme, siger Mona Juul, administrerende direktør hos Envision.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078