Becker Acroma skifter navn
Sherwin-Williams overtog Becker Acroma i 2010 med Becker Acroma som det fortsættende produktbrand. Det ændres nu.
- Sherwin-Williams er et stærkt brand, støttet af innovative teknologier og en bred vifte af overflade løsninger. Idet vi ikke ændrer nogle Becker Acroma produkter, og kun tilføjer produkter og teknologier, vil denne produkt portefølje give vores tekniske konsulenter mulighed for at servicere vores kunder endnu bedre, siger Klaus Mikkelsen, Adm. Direktør, Sherwin-Williams Denmark.
Sherwin-Williams har mange brands i Europa og en af udfordringerne har været at tildele dem klare, og differentierede roller.
- Med dette træk, har vi mulighed for at pulje vores ressourcer, som R&D og annoncering – 2 ressourcer som tidligere har været splittet mellem 2 forskellige brands. Med tiden, vil dette skabe et stærkt Sherwin-Williams brand i Europa. Det vil også give os mulighed for at styrke vores andre europæiske overflade brands SayerlackTM, ARTITM and OECETM, slutter Klaus Mikkelsen.
Ved at erstatte Becker Acroma som brand, vil også Sherwin-Williams blive mere strømlinet på globalt plan. Det vurderer Dennis Karnstein, Senior Vice President & General Manager – EMEA.
- Vi tilbyder allerede Sherwin-Williams overflade produkter til metal og plastik-industrien i Europa. Men med navneskiftet af Becker Acroma brandet, vil produkterne som vi tilbyder med Sherwin-Williams navnet i Europa, også inkludere overfladebehandling til træbranchen. Dette gør vores produktprogram mere ensartet og transparent, især til globale kunder, lyder det afsluttende fra Dennis Karnstein.