23948sdkhjf

Bauhaus dobler op på erhvervskunder

Bauhaus har fordoblet tilgangen af erhvervskunder siden lanceringen af Bauhaus Proff sidste år. Nu rulles konceptet ud til kædens 16 byggevarehuse.
Da Bauhaus i 2005 introducerede konceptet Bauhaus Proff, var målet at tilbyde attraktive erhvervsfordele til en bredere skare af momsregistrerede kunder. Det har vist sig at være en god idé. Siden starten af 2013 er tilgangen af erhvervskunder nemlig fordoblet, og ifølge erhvervschefen er det ikke længere kun håndværkere, der handler hos Bauhaus.

- Vi startede for nogle år tilbage med at analysere kundernes ønsker og behov. Vi fandt ret hurtigt ud af, at det ikke kun er byggekunder, der efterspørger erhvervsfordelene hos Bauhaus. Derfor etablerede vi på Bauhaus Proff, som omfatter alle typer erhvervskunder med et momsnummer, siger Jan Galle, erhvervschef hos Bauhaus.

En bred skare af erhvervskunder
Den nye satsning ser ud til at have været en god beslutning. Nu handler en langt bredere skare af erhvervskunder nemlig i Bauhaus.

- Vores Proff-kunder har udviklet sig til at være en bred repræsentation af forskellige liberale erhverv. Vi møder nu både frisører, advokater, tandlæger og skoler i vores varehuse. Og den professionelle kundegruppe ser ud til at fortsætte med at vokse, siger Jan Galle.

Det er blandt andet varer som rengøringsmidler, maling, LED-pærer, planter og plastkasser, som de nye kunder køber i Bauhaus.

Bauhaus har været i Danmark siden 1988 og har 16 byggevarehuse, fordelt i Esbjerg, Glostrup, Herning, Hillerød, Hjørring, Holbæk, Ishøj, Kolding, Næstved, Odense, Randers, Tilst, Vejle, Viby J, Aalborg og Roskilde. Varehuskæden, der er tysk ejet, beskæftiger 1.405 medarbejdere i Danmark.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078