23948sdkhjf

BoConcept fornyer sit koncept

Møbelkoncernen fra Herning er i gang med at redefinere sit koncept og målgruppe.
800 franchise-tagere har været på årligt inspirationsbesøg hos BoConcept i Herning, hvor den nye kollektion og nye tiltag i koncernen blev fremlagt. Det skriver Herning Folkeblad.

- I vores nye kollektion har vi valgt at lave nogle møbler, der prismæssigt kommer til at ligge op til 20 procent under vores vanlige priser. Det skulle gerne brede vores målgruppe lidt ud, fortæller Torben Paulin, administrerende direktør i BoConcept til avisen.

Derudover er årets kollektion blevet kraftigt udvidet. Fra normalt at introducere 20-25 procent nye møbler er man i år oppe på hele 60 procent flere nyheder i forhold til sidste år.

Link til originalartikel: http://aoh.dk/article/20140511/ARTIKEL/140519930
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079