Bolia repræsenterer dansk møbeldesign i Cannes
Danmark er hovedsponsor for Produkt Design ved årets Cannes Lions, og Bolia.com er med for at give et indblik i ny danske møbeltendenser.
Det er første gang nogensinde at Danmark profileres i Cannes på dette niveau og den store satsning er udviklet i samarbejde med Udenrigsministeriet. Med på standen er Bolia.com, der har takket ja til en invitation om at repræsentere det nye inden for dansk møbeldesign.
Den danske stand er således indrettet med Bolias nyeste kollektion og fungerer som et loungeområde, hvor alle deltagere i festivalen frit kan hænge ud. Udover Bolia deltager blandt andet udvalgte medie bureauer samt Carlsberg og Rosendahl Design. Begivenheden dækkes hele ugen af internationale tv-stationer.
- Universopbygningen og kreativiteten, har indenfor de seneste år formået at løfte Bolia.com til at være et livsstils brand med internationale bredder. Bolia.com er ikke længere blot en møbelkæde. Det er fortællinger, lækkert design, internationale samarbejder og et gennemført univers, der er sammenhængende både online og offline, siger Tine Aurvig-Huggenberger, direktør i brancheforeningen Kreativitet & Kommunikation, om baggrunden for valget af Bolia.
Bolias CEO, Lars Lyse Hansen, vil under festivalen holde oplæg om, hvordan og hvorfra Bolia inspireres, og hvordan virksomheden har haft stor succes med at samarbejde med en lang række talentfulde designere og benytte kreativitet som en international konkurrencefordel.