23948sdkhjf

Stor opbakning til byggeri-messen

Udstillere, byggecentre og besøgende er enige om, at Byggeri’14 var en stor succes i en tid, hvor branchen ellers har det svært.
En undersøgelse blandt besøgende, udstillere og byggecentre i forbindelse med dette års byggeri-messe viser, at flere end ni ud af ti er tilfredse med messen. Ifølge Palle Thomsen, der er administrerende direktør hos arrangøren Danske Byggecentre, er det et vidnesbyrd om, at vidner om, at byggeriets parter fortsat har stort udbytte af det personlige møde.

- Vi er glade for at konstatere, at vi atter har afholdt en succesfuld messe. Der var optimisme, god stemning og stor faglighed at spore på Byggeri’14. Det gjorde messen til en opmuntrende begivenhed i en branche, som ellers har haft det svært. Derfor er det også positivt, at så mange af byggeriets parter bakker op om messen, hvor nye muligheder og idéer kan vendes, siger Palle Thomsen.

God stemning og de rette besøgende
Blandt udstillerne på Byggeri’14 er knap ni ud af ti (89 pct.) tilfredse eller meget tilfredse med antallet af besøgende, som i år talte over 27.000 fagfolk. Der er også stor tilfredshed blandt udstillerne med udbyttet af messedeltagelsen (86 pct.) og de besøgendes seriøsitet (86 pct.).

Undersøgelsen viser også, at byggecentrene mener, at byggeri-messen er væsentlig, når det gælder om at profilere sig over for kunder (87 pct.). Desuden gives der ros til det faglige niveau hos udstillerne (84 pct.).

For de mange besøgende er det særligt den personlige dialog med udstillerne, som vægtes højt (96 pct.), og 82 pct. har allerede besluttet sig for at besøge messen i 2016.

- Vores undersøgelse viser, at det er det faglige udbytte og den personlige dialog med byggeriets parter, som vægtes højt. Det understreger, at byggeri-messen er et vigtigt samlingssted for branchens aktører, hvor alle byggeriets parter mødes og deler ud af deres viden og erfaringer, vurderer Palle Thomsen.

Byggeri’16
Byggeri-messen bliver afholdt hvert andet år og afholdes således igen i 2016 fra den 1.-4. marts. Tema, indhold og afvikling er endnu ikke på plads, men for at sikre udstillere og besøgende et højt udbytte som i år, er planlægningen allerede i gang.

- Formålet med byggeri-messerne er at danne rammerne for et samlingssted for branchens aktører. Undersøgelsens resultater vidner om, at alle målgrupper får udbytte af messen, hvilket er et godt udgangspunkt for tilrettelæggelsen af en forhåbentlig endnu mere succesfuld messe i 2016, afslutter Palle Thomsen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.391