Succeskampagne giver travlhed hos Andersen Furniture
En særlig kampagneudgave af det prisvindende T1-bord er gået over al forventning, og der arbejdes på højtryk i produktionen.
Andersen Furniture lancerede i sidste måned en særlig kampagneudgave af bordet på det danske marked, og det har skabt ekstraordinær stor efterspørgsel, fortæller marketingkoordinator Kirsten Goul Andersen:
- Kampagnen startede den 15. august, og de 50 deltagende forhandlere i Danmark er kommet rigtig godt i gang – så godt, at salget har oversteget alle forventninger. Vi havde i første omgang disponeret en mængde på 350 borde, men da disse borde allerede er udsolgt, arbejdes der på højtryk med at levere endnu en portion, siger hun.
Andersen Furniture er det nye navn for Brødrene Andersen Møbelsnedkeri, der har produceret møbler i Hinnerup nord for Aarhus siden 1916. Navnet og det tilhørende logo blev lanceret i juli som led i virksomhedens nye strategi, hvor alt fra profil, design og sortiment til produktion, salg og markedsføring er blevet vendt og drejet.
Ifølge Kirsten Goul Andersen mærker man i høj grad effekten af den strategiske proces. De nye produkter har generelt fået en god modtagelse i både ind- og udland, og samtidig er det lykkedes at udvide kundegruppen med et yngre publikum.