23948sdkhjf

Trip Trap WoodCare vinder international designpris

Kommunikationsuniverset ”Naturally No1” har opnået guld under CommWorlds C3 Award.
Trip Trap WoodCare har i samarbejde med kommunikationsbureauet 727 skabt kommunikationsuniverset ”Naturally No1”, som netop nu foldes ud internationalt.

Det vellykkede samarbejde blev i sidste måned hædret internationalt, da kampagnens imagebrochure vandt guld i kategorien "Best Design" under "C3 Award", som hvert år afholdes af det internationale marketing- og kommunikationsnetværk CommWorld.

Ifølge Christian Schumacher, kreativ chef og art director hos 727, har fokus været på at skabe en meget visuel fortælling om en meget passioneret virksomhed og dens holdning til træ.

- Det mener jeg er lykkedes, så kunden nu står med en imagebrochure, der også er nummer 1. Træ er et naturligt og smukt byggemateriale. WOCAs grundfilosofi er, at træets naturlige egenskaber skal bevares efter fældning og forarbejdning. Det er den filosofi, vores design formidler, siger han.

Claus S. Nørgaard, adm. direktør hos Trip Trap WoodCare, uddyber:

- Med imagebrochuren har vi virkelig formået at styrke vores positionering, og vi står nu med et utrolig stærkt kort i hånden, når vi skal skille os ud fra vores konkurrenter. Samtidig har vi fået skabt en helt unik begejstring og stolthed, for det vi laver, i alle distributionsled i virksomheden verden rundt.

Trip Trap WoodCare markedsføres i udlandet som WOCA. I imagebrochuen kommer vi blandt andet forbi St. Pancras Railway Station i London og Bill and Melinda Gates Foundation i USA, der begge anvender produkter fra WOCA. Men det nye univers rummer meget mere end en imagebrochure. Og de elementer skal nu rulles ud.

Se brochuren her: http://issuu.com/woodcaredenmark/docs/im...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08