23948sdkhjf

Bolia satser globalt

Op mod 15 nye markeder skal indtages i løbet af foråret, lyder det fra direktøren i den hastigt voksende møbelvirksomhed.
Bolia.com har indtil nu baseret sin salgsstrategi på onlinehandel og salg via egne butikker i Danmark, Tyskland, Norge og Sverige. Den fremgangsrige møbelvirksomhed tager nu et skridt mod yderligere vækst og indleder samarbejde med udvalgte forhandlere på det internationale møbelmarked:

- Vi kommer allerede det kommende forår op på at være i 15 nye lande, da vi har en venteliste af forhandlere inden for design i den højere ende af skalaen. Det er typisk butikker, der har andre af de kendte danske designmærker inde. Vi er med på den skandinaviske bølge, som breder sig ude i verden, siger adm. direktør Lars Lyse Hansen til Jyllandsposten.

Han oplyser endvidere, at 2014/15 ser ud til at blive et nyt rekordår med en vækst på omkring 20 procent. Det vil i så fald være femte år i træk med tocifrede vækstrater.

Bolia har ifølge Jyllandsposten netop åbnet sin 36. butik – i norske Haugesund.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.579