23948sdkhjf

Jacob Jensen Design med helt ny forretningsmodel

Det skal ikke kun være partnerskaber. Designhuset vil selv følge produkterne fra idé til butikshylde.
Selskabet efter det afdøde danske design-ikon Jacob Jensen - Jacob Jensen Design - står over for en betydelig omdannelse af virksomhedens aktiviteter.

Det skriver dagbladet Berlingske tirsdag.

Direktør Timothy Jacob Jensen betegner det over for avisen som en ’57 år gammel start-up’, når familiens designhus udruller sin nye forretningsmodel.

Hidtil har designhuset baseret sig på projekter for andre virksomheder. Fremover skal Jacob Jensen Design selv stå for hele værdikæden som produktudvikling, markedsanalyse, design, produktion, distribution og markedsføring. Og stadig vil Jacob Jensen Design samarbejde med licenspartnere og indgå i flere partnerskaber. skriver Berlingske.

Ifølge Timothy Jacob Jensen, søn af afdøde Jacob Jensen, er det gået godt med virksomheden hidtil.

- Jo, det gik. Vi havde et fornuftigt navn og en velkørende licensforretning, men vi fik ikke nok ud af det. En person sagde til mig, at vi sad på en guldgrube, som vi ikke formåede at udnytte. Samtidig har jeg aldrig været i tvivl om, at hvis man ikke fornyr sig, så dør man, siger han til Berlingske.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.047