23948sdkhjf

R Randers med ny vækststrategi i Danmark

Stærke partnerskabsaftaler med et bredt net af erhvervsindrettere på det danske marked bliver salgsstrategien fremover for R. Randers. De nye salgskanaler er led i en større vækststrategi for den design- og kvalitetsbårne leverandør af møbler til erhvervs- og kontraktbranchen.
- Ved at indgå strategiske aftaler med partnere, der agerer på markedet præcist som os med fokus på design, kvalitet og pris, kommer alle parter til at stå langt stærkere, forklarer René Dupont, salgs- og marketingdirektør i R. Randers A/S.

Før hen har salgsleddet i R. Randers A/S selv haft kontakten direkte til både store og små kunder på kontraktmarkedet.

- Det har fungeret fint. Men nu har vi hævet overlæggeren strategisk i hele virksomheden, og den målsætning stiller krav til alle led i organisationen. Med partnerskaber bliver en masse nye døre åbnet med de helt rigtige produkter fra vores brede kollektion. Udover et potentielt større marked giver det også en mere fokuseret salgsindsats. Desuden vil aftalerne frigøre ressourcer i organisationen til at opgradere vores indsats i forhold til montage og service, så kunderne fortsat får den kvalitet og service, de er vant til fra os, selv om de ikke handler direkte med R. Randers, siger René Dupont.

R. Randers A/S har brugt de seneste måneder på at afsøge hele det danske marked for potentielle og helt rigtige samarbejdspartnere. Det har i første omgang medført cirka 30 underskrevne kontrakter på fremtidig fælles salgsindsats.

- Vores møbler har en høj grad af design og bygger på håndværksmæssige traditioner gennem generationer. Samtidig har vi formået at opbygge en produktion, så priserne for design og kvalitet stadig er særdeles attraktive. Det stiller krav til vores partnere om, at vi skal matche partnerens koncept og kunder i øvrigt, og at partnere og vi selv er 100 % loyale over for den fælles strategi. Vi har brugt lang tid på at finde rigtige partnere, fordelt geografisk over hele landet, og vi er overbeviste om, at vi har lavet gode aftaler, der bliver til gensidig gavn, siger René Dupont.

Partnerne skal findes blandt velrenommerede erhvervsindrettere i Danmark, som alle vil være at finde på www.r-randers.dk fra og med uge 21.

Den nye salgsstrategi berører imidlertid ikke den del af R. Randers A/S’ salgsvirksomhed, der beskæftiger sig med salg til statens og det offentliges bygninger.

- Her er vi kontraktligt forpligtiget til at handle direkte med blandt andet uddannelsesinstitutioner og lignende, og den del fortsætter uændret. Desuden videreføres vores fire keyaccount-funktioner i forhold til finanssektoren, siger René Dupont.

Kilde: R Randers

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.41