Bolia kandiderer til butiksbranchens Oscar
Designkæden er nomineret for kunsten at skabe en helhed på tværs af salgskanaler.
Bolia.com er nomineret til brancheprisen World Retail Award, som blev indstiftet i 2007.
Når priserne overrækkes 14. maj i Dubai, er Bolia.com nomineret i kategorien Best Cross Channel Consumer Experience for at mestre den disciplin at lade webbutik og fysisk butik fremstå som en samlet helhedsoplevelse for kunden.
- Vi er stolte af, at vi markerer os i netop denne kategori blandt verdens bedste retail-brands. Hos Bolia har vi i en lang årrække arbejdet strategisk og kreativt med omnichannel-løsninger. Vi gør vores bedste for, at vores kunder får en inspirerende og positiv oplevelse hos os, uanset om det er i vores fysiske butikker, vores webshop eller på vores sociale platforme, siger Lars Lyse Hansen, adm. direktør for Bolia-kæden.
Bolia.com var også nomineret til en World Retail Award i 2012. Her var kæden nomineret til prisen i kategorien Retail Innovation. Den gik til supermarkedskoncernen Tesco.