23948sdkhjf

Rosendahl vil have flere designklassikere i porteføljen

Den familieejede virksomhed er klar til at opkøbe flere brands.
Holmegaard, Kay Bojesen og Global er bare nogle af de brands, som den familieejede virksomhed Rosendahl Design Group har i porteføljen i dag, og efter et år med fremgang er direktøren klar til at gå målrettet efter flere designklassikere.

Det skriver Berlingske Business.

- Jeg har en shortlist med virksomheder, jeg godt kunne tænke mig. Man kan jo ikke kontrollere, hvornår folk har lyst til at sælge, men der er helt klart nogle, som er interessante og passer godt ind hos os, siger Henrik Rosendahl.

- En del af grunden til, at det går bedre, er, at der på de forskellige markeder er forskellige brands, der klarer sig godt. Det er ligesom at have et hestefirspand, hvor vi ikke er afhængige af ét brand. Hvis ét går ned, så trækker et andet i stedet for, fortsætter Henrik Rosendahl, der desuden pointerer, at familien selv ikke er klar til at sælge deres virksomhed.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063