23948sdkhjf

Arne-ikoner får nyt liv på nettet

Nu gør Fritz Hansen som Gucci, Rolex og Chanel.
Republic of Fritz Hansen vil have flere kunder ind i de fysiske butikker for at se og røre ved møbelklassikere som Ægget, Myren, 7’eren og Svanen, og det skal digitale kanaler sørge for.

Designproducenten har derfor indgået et samarbejde med det digitale bureau Valtech, som skal skabe et nyt præsentationsunivers for den kulturbærende virksomhed.

- Forbrugerne er stærkt påvirkede af de digitale kanaler. Derfor skal den nye platform afspejle vores eksklusive produkter - og fortælle en inspirerende historie, der vil motivere forbrugerne til at gå på opdagelse i butikkerne, siger Rikke Smidth-Fibiger, global marketingchef, i en pressemeddelelse fra Fritz Hansen.

Den digitale løsning skal forbedre den overordnede kundeoplevelse gerne og give møbelproducenten en såkaldt ROPO-effekt, som bureauet kalder det. ROPO står for Research online – purchase offline.

Valtech har arbejdet med andre væsentlige luksusbrands som Louis Vuitton, Gucci, Rolex og Chanel.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109