23948sdkhjf

Direktør: Fortæl jeres gode historier

Møbel + Interiør-direktør Keld Korsager er træt af at høre om krise. Han opfordrer derfor møbelbranchen til at formidle de positive nyheder i stedet for at lade dem gå i glemmebogen.
Mediebilledet herhjemme er mere negativt, end der er belæg for. Det mener Møbel + Interiør-direktør Keld Korsager, og han opfordrer derfor aktørerne i den danske møbelbranche til i højere grad at fokusere på at fortælle den gode historie:

- Naturligvis er der dele af branchen, der er havnet i en likviditetsmæssig klemme, der gør det vanskeligt at se fremad og få foretaget den nødvendige produkt- og markedsudvikling og afsøgt mulighederne for alternative afsætningskanaler, men branchen har altså også mange gode historier, der kan være med til at bryde den massive omtale af økonomisk krise, fastslår han over for Erhvervsbladet.

Keld Korsager peger på, at netop behovet for at fortælle den gode historie vil komme i fokus fremover, hvor én af branchens største udfordringer bliver at fastholde forbrugernes interesse:

- Det er især vigtigt at fastholde forbrugernes opmærksomhed, fordi forbrugsmønstrene vil være et andet om et par år. Da må vi regne med, at forbruget bliver lønindtægtbaseret og ikke lånebaseret. Møbelleverandørerne risikerer kort og godt, at forbruget flytter fra møbler til andre forbrugsgoder, hvis leverandørerne forsvinder i glemsel, fordi vi ikke har holdt fast i forbrugernes opmærksomhed, forudser direktøren.

Brug Wood Supply
Går det godt for din virksomhed? Har I fået en stor ordre? Skal i bygge til? Send dine positive nyheder til Wood Supply og del dem med resten af branchen.

Wood Supply orienterer hver dag flere end 6.000 nyhedsbrevsmodtagere om den danske træ- og møbelindustri; om stort og småt, om op- og nedture.

Tip redaktionen om dine nyheder på redaktionen@wood-supply.dk

Kilde: Erhvervsbladet

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.484