Bloggere skal skabe reklame for dansk interiørproducent
Mange bolig-, mode-, og livsstilsfirmaer med flere har vidst det længe.
Bloggere er værdifulde bærere af reklamebudskaber.
Og nu sætter den sydjyske intreriørproducent Pytt Living i Brørup det ligefrem i system og har udviklet et system for et samarbejde med op imod 20 nordiske bloggere, som især interersserer sig for boligtilbehør.
Med det såkaldte hasttag #mypyttstyle, der anvendes som søgeord på sociale medier, har Pytt Living skabt et mindre univers med Pytts mange produkter
- Med #mypyttstyle har vi sammen med bloggerne skabt et univers på Instagram, hvor vores produkter fra Pytt Living sættes ind i personlige rammer og giver en inspiration og en nærhed, som vi har svært ved selv at skabe, fortæller Jan Nielsen, direktør i Pytt Living om ideen.
Som gengæld for hjælpen får bloggerne bonus af Pytt, hvis blogindlægget fører til salg og samler opadvendte tommelfingre fra andre brugere.
Jan Nielsen kalder det en win-win situation, som både bloggere og Pytt Living får glæde af.
Efter 3 måneder har han talt 170 opslag og 370.000 såkaldte "likes" fra sociale mediebrugere.