23948sdkhjf

Ekstern ekspertise skal sikre vækst hos Carl Hansen & Søn

Møbelfabrikken har indledt samarbejde med reklamebureauet Sunrise. De skal hjælpe med til at realisere målet om en omsætning på 140-160 mio. kroner i 2010.
Hos Carl Hansen & Søn er man trods finanskrisen godt tilfredse med det aktuelle salg.

Det stopper dog ikke ledelsen fra at sætte overliggeren endnu højere, og derfor har man nu indledt samarbejde med reklamebureauet Sunrise.

Hidtil har Carl Hansen & Søn selv stået for tilrettelæggelsen af en stor del af markedsføringen, men ifølge marketingdirektør Thomas Vagner skal den eksterne kommunikation nu hives skal et niveau op:

- Vi har haft succes med at arbejde med produkterne ud fra, hvad vi selv kunne lide. På den måde er det fx lykkedes at finde nye målgrupper til Y-stolene. Men skal vi sikre fortsat fremgang, skal vi arbejde mere systematisk med analyse og forbrugerindsigt, siger han til Børsen.

Hos Sunrise ser man med spænding frem mod det nye samarbejde med den fynske møbelproducent:

- Det er jo arvesølvet, vi får lov at arbejde med her. Wegners møbler er en væsentlig del af vores fælles, danske kulturarv, og samtidig er de nye designere, man har taget ind, uhyre lovende. Så ud over at Carl Hansen & Søn er en ualmindeligt spændende virksomhed, har den et enormt potentiale. Det glæder vi os til at være med til at forløse, siger administrerende direktør, Michael Sølling.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094