HTH bedst til e-handel
Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH) har tildelt køkkenproducenten årets e-handelspris for en løsning, der formår at skabe tryghed i handel på nettet.
Tryghed og internethandel går således hånd i hånd, og netop derfor valgte HTH Køkkener at kæde sin nye internetbutik sammen med de mange fysiske HTH-butikker, der findes over hele landet.
Den model fungerer så godt, at FDIH netop har tildelt HTH Køkkener årets e-handelspris.
- Vores mål har været at give internetkøbet et menneskeligt ansigt, samtidig med at man kan spare mange penge. Et køkkenkøb kan ofte være en investering på en 20-30.000 kroner, og det er vigtigt, at man føler sig tryg hele vejen. Derfor er vi rigtig glade for FDIH-prisen, som kan være med til at give endnu mere tryghed for kunderne, siger Ole Stampe Larsen, der er online-ansvarlig hos HTH.
Sætter nye standarder
Net-butikken er opbygget således, art brugeren først får bestemt sin 'køkken-type'. Han/hun præsenteres herefter for et defineret udvalg af låger, håndtag, bordplader osv.
Alt sammen foregår i et unikt 3D-tegneprogram, der løbende indikerer prisniveauet. Når den ønskede køkkenløsning er sammensat har brugeren mulighed for at sende sin tegning til den lokale butik, hvorfra vedkommende får direkte svar på eventuelle spørgsmål – enten pr. mail eller pr. telefon.
Når spørgsmålene er besvaret, kan man som kunde selv bestemme, om man vil købe hele køkkenet over nettet, i Gør Det Selv HTH-butikken eller hos en HTH Køkkenforum-butik.
FDIH’s priskomité betegner HTH’s system som "en e-handelsløsning, der sætter helt nye standarder for, hvordan man handler køkken" og tildeler derfor virksomheden prisen "sin unikke måde at håndtere kunderelationen online og i butik samtidig."