23948sdkhjf

HTH bedst til e-handel

Foreningen for Distance- og Internethandel (FDIH) har tildelt køkkenproducenten årets e-handelspris for en løsning, der formår at skabe tryghed i handel på nettet.
Ifølge Danmarks Statistik hører usikkerhed og manglende personlig kontakt til blandt de faktorer, der afholder mange danskere fra at handle på internettet.

Tryghed og internethandel går således hånd i hånd, og netop derfor valgte HTH Køkkener at kæde sin nye internetbutik sammen med de mange fysiske HTH-butikker, der findes over hele landet.

Den model fungerer så godt, at FDIH netop har tildelt HTH Køkkener årets e-handelspris.

- Vores mål har været at give internetkøbet et menneskeligt ansigt, samtidig med at man kan spare mange penge. Et køkkenkøb kan ofte være en investering på en 20-30.000 kroner, og det er vigtigt, at man føler sig tryg hele vejen. Derfor er vi rigtig glade for FDIH-prisen, som kan være med til at give endnu mere tryghed for kunderne, siger Ole Stampe Larsen, der er online-ansvarlig hos HTH.

Sætter nye standarder
Net-butikken er opbygget således, art brugeren først får bestemt sin 'køkken-type'. Han/hun præsenteres herefter for et defineret udvalg af låger, håndtag, bordplader osv.

Alt sammen foregår i et unikt 3D-tegneprogram, der løbende indikerer prisniveauet. Når den ønskede køkkenløsning er sammensat har brugeren mulighed for at sende sin tegning til den lokale butik, hvorfra vedkommende får direkte svar på eventuelle spørgsmål – enten pr. mail eller pr. telefon.

Når spørgsmålene er besvaret, kan man som kunde selv bestemme, om man vil købe hele køkkenet over nettet, i Gør Det Selv HTH-butikken eller hos en HTH Køkkenforum-butik.

FDIH’s priskomité betegner HTH’s system som "en e-handelsløsning, der sætter helt nye standarder for, hvordan man handler køkken" og tildeler derfor virksomheden prisen "sin unikke måde at håndtere kunderelationen online og i butik samtidig."
Læs mere om: HTH
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125