Win-Door satser offensivt
Udvidede lokaler og etablering af et landsdækkende forhandlernetværk skal bane vejen for større markedsandele hos den sønderjyske dør- og vinduesleverandør.
Den ekstra plads skal bruges til udstillings- og kontorlokaler og vil dermed give medarbejderne bedre rammer for salg og udstilling:
- Som virksomhedsejer skal jeg tro på vækst og udvikling. Det er netop i krisetider, at man skal satse – og det er vi stolte af at have modet til, siger direktør Jan Muus.
Én forhandler pr. 20.000 danskere
Win-Door vælger også at udvide med en ekstra mand i marken. Det sker i bestræbelserne på at opbygge et landsdækkende forhandlernet:
- Vores overordnede mål er at have én forhandler for hver 20.000 indbyggere i Danmark, og for at nå det, skal vi udvide vores netværk af samarbejdspartnere yderligere. Vi søger derfor nye samarbejdspartnere og forhandlere; både i Jylland og på Fyn, forklarer Jan Muus.
Han, medejer Jens Thams og virksomhedens øvrige seks ansatte holder officiel indvielse af de nye lokaler den 8. maj.
Om Win-Door
Virksomheden er etableret i Løgumkloster i 2000 og har specialiseret sig i levering af foldedøre, vinterhaver, døre og vinduer. Win-Door realiserede i 2008/09 et overskud på knap 0,2 mio. kroner.