23948sdkhjf

40-års jubilæum fejres med to nye varemærker

Den årlige generalforsamling i VME, der i går begyndte i Bonn, står utvivlsomt i lyset af koncernens 40års jubilæum. Administrerende direktør, Günther Böme og hans team ser ikke tilbage. Med de to nye varemærker ”young citizen” og ”urban living” vil koncernen investere i fremtiden.
Bagved gemmer den eksklusive målgruppeorienterede ”Lifestyle-Labels” sig, med hvilke de gængse VME-huse yderligere skal profilere sig mod markedet. ”young citizen” retter sig mod moderne unge mennesker. ”urban living” er målretttet de 35-45-årige, der kan og vil præstere noget, skriver Holzmann.

- Vores mål er at definere møbler til disse kollektioner, der tidsmæssigt består. Ikke den hektiske hurtige skiften, hellere den rolige og kontinuerlige pleje af vores produktprogram skal stå i forgrunden, siger Günther Böhme, fremgår det af Holzmann.

Med denne bestandighed til at præge politikken er det endeligt også lykkedes VME at opnå denne betragtelige udvikling over 40 år.

Med 36 møbelhandlere og en omsætning på 28 millioner D-Mark begyndte det hele i 1964. I dag er der 177 møbelforhandlere, der med ca. 280 salgssteder omsætter for omkring 2,4 milliarder Euro.

Den centrale indkøbsvolumen ligger på omkring 1,096 milliarder Euro. Dermed er VME den største koncern indenfor gængse møbler i Tyskland. Uden tvivl en grund til at fejre, skriver Holzmann.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063