23948sdkhjf

Møbelbrands dyster: Her er Danmarksmesteren på sociale medier

Republic of Fritz Hansen, der producerer en række af Danmarks mest verdenskendte møbelklassikere, er måske det dygtigste danske møbelbrand på sociale medier.

I hvert fald hvis man måler på den interaktion, man får af modtagerne.

Det skriver branchemediet Markedsføring, som har lavet en analyse, der sammenligner danske møbelbrands på sociale medier.

Fritz Hansen, som især er kendt for sine Arne Jacobsen- og Poul Kjærholm-produktioner, opnåede i 2017 1,4 mio. interaktioner fra sine modtagere på sociale medier.

Til gengæld løber Ilva med hæderen som det flittigste møbelbrand på sociale medier. 1300 gange postede Ilva et opslag i 2017. Dobbelt så ofte som Fritz Hansen.

Det er dog en anden Lars Larsen-ejet møbelkæde, som er bedst til at få sine modtagere til at reagere.

Bolia opnår i gennemsnit 427 interaktioner for hvert opslag. For BoConcept er tallet kun 126

Branchemediet Markedsføring har plukket 6 førende møbelbrands ud i analysen, som kan ses her.

Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062