23948sdkhjf

Udvidet leverandør-/kundesamarbejde som nøglen til overlevelse

Forum for Logistik og E-handel arrangerer temadag den 2. september 2004.
Virksomhederne tvinges på grund af konkurrencen til at stille større og større krav til leverandørernes evne til at overtage funktioner/opgaver, som de hellere vil skubbe ud for at koncentrere sig om deres egne kernekompetencer. Derfor er et meget vigtigt konkurrenceparameter fremover, hvem der er bedst til at vælge de mest fleksible og samarbejdsvillige leverandører samt til at anvende moderne samarbejdsmetoder.

Samtidig bliver samarbejde med den anden ende af forsyningskæden, der vender mod kunderne, endnu et indsatsområde. Her kan virksomheden som leverandør aktivt tilbyde at overtage flere af kundens hidtidige funktioner i forsyningskæden. Med andre ord skal der sættes fokus på udvidet samarbejde i SCM-forsyningskæden både Back End og Front End.

Teknologisk Institut, Emballage og Transport, har på denne temadag i Tåstrup den 2. september 2004 udvalgt en række særdeles spændende virksomheder/indlægsholdere, der på forskellig vis arbejder med udvidet samarbejde i forsyningskæden, bl.a. med henblik på at opnå omkostningsbesparelser, kvalitet, lagerreduktion og øge den samlede viden om afsætningsmønstre, produkttyper, markedsudvikling og for at forbedre timing, hastighed og kvantificering.

Læs mere om programmet og tilmeld dig via http://www.teknologisk.dk/transport/13374

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063