23948sdkhjf

14.000 besøgte livsstil-udstilling

Der er altid plads og råd til luksus. Det mener man hos virksomheden Frontlife, som i den forgangne weekend gentog succesen fra i fjor med CPH Lifestyle 2011.
Carlsbergs historiske tappehal, Tap•1, var i dagene 25. – 27. februar omdannet til event- og udstillingscenter, da københavnerne for andet år i træk var inviteret til livsstilsmessen CPH Lifestyle.

Sidste års messe blev en stor succes med næsten 12.000 besøgende, men det tal blev overgået i år. Da CPH Lifestyle lukkede søndag, havde godt 14.000 gæster passeret tælleapparaterne ind til de 93 udstillere:

- Vi ville hæve overliggeren i år, og det gjorde vi i stor stil. Der har været mange spændende, nye tiltag fra udstillerne, som gæsterne satte stor pris på. Og udstillerne har igen været meget glade og tilfredse. Det er meget kvalificerede gæster med penge på lommen, så igen i år blev der indgået mange gode aftaler og også store handler, lyder meldingen fra Jimi Kristensen og Bjarke Nielsen fra firmaet Frontlife, der er arrangør af messen.

De fremhæver, at flere af udstillerne allerede har bestilt plads igen – både til næste års CPH Lifestyle, men også til de tilsvarende events, som Frontlife arrangerer i Aarhus og Aalborg til efteråret:

- Det ligger helt fast, at vi er tilbage i Tap1 i weekenden 24.-26. februar næste år. Så må vi se hvordan vi overgår dette års succes, men mon ikke vi og udstillerne i fællesskab finder på et overraskelser igen, slutter de to arrangører.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094