23948sdkhjf

Chep udvider med syv nye markeder

Den globale leverandør af palle- og logistikløsninger har planer om at udvide sine forretningsvirksomheder til nye lande i Central- & Østeuropa.
Torsdag offentliggjorde Chep en ny strategi, der skal udvide virksomhedens forretningsgrundlag til at omfatte flere markeder i Central- & Østeuropa.

Chep har i dag aktiviteter i 23 europæiske lande, men med den nye strategi skal forretningen udvides med Rumænien, Bulgarien, Kroatien og Serbien samt de tre baltiske lande; Estland, Letland og Litauen.

Cheps direktør for Central- & Østeuropa, Rodney Francis, udtaler:

- Dette er et strategisk skridt for at opfylde vores kunders behov. Forsyningskæderne i Central- & Østeuropa er under hurtig modernisering, og de fleste FMCG-virksomheder bruger nu paller til forsendelser. Det betyder, at vores kunder nu beder os om at tilbyde dem den service og kvalitet, som de nyder godt af i Vesteuropa.

Forstærker strategiske partnerskaber
Chep har drevet virksomhed i Central- & Østeuropa siden 1998 og vokser stærkt i regionen med eksisterende driftsvirksomheder i Tjekkiet, Grækenland, Ungarn, Polen, Slovakiet, Slovenien og Tyrkiet.

- Mange multinationale selskaber har besluttet sig for at flytte virksomhedsdrift til Central- & Østeuropa og bruge Cheps palle- og logistikløsning efter at have kæmpet med ineffektivitet og høje omkostninger, der findes i forbindelse med den 'hvide palleindustri’, udtaler Rodney Francis og fortsætter:

- Ved at gå ind i disse syv lande vil Chep forstærke sine strategiske partnerskaber med større globale kunder inden for FMCG, frugt og grønt samt detailsektoren, såvel som at kunne betjene husstandskunder længere ude i fremtiden.
Læs mere om: Chep
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062