23948sdkhjf

Ny Ikea-satsning lanceres i dag

Møbelproducentens varehus i Kungens Kurva i Stockholm bliver det første til at sælge den nye satsning ”Uppleva”.
”Uppleva” er Ikeas forsøg på at integrere tv og lyd med koncernens møbler i én og samme løsning, så forbrugerne slipper for kabler og fjernbetjeninger.

- Det er spændende som det første varehus i verden at kunne tilbyde en løsning som ”Uppleva” til vores kunder. Interessen har været stor forud for premieren, og vi ser frem til at sælge den første enhed, siger Cecilia Fritzon Gårdnäs, varehuschef for Ikea Kungens Kurva.

Fra morgenstunden i dag, den 13. juni, er det kun de ansatte i varehuset, der får mulighed for at købe ”Uppleva”. I aften åbnes der op for medlemmer af Ikea Family, mens de resterende kunder må vente til den 14. juni med at få fingrene i de nye møbler.

Senere på sommeren vil kunder i udvalgte varehuse i Frankrig, Polen, Italien og Tyskland få muligheden for at købe ”Uppleva”, mens alle varehuse i Danmark, Sverige, Frankrig, Polen, Italien, Spanien, Norge og Portugal vil få det som en del af sortimentet i løbet af efteråret. Resten af verden må vente til foråret 2013.
Læs mere om: Ikea
Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094