Formex rykker ud i den svenske hovedstad
Når den nordiske indretningsmesse slår dørene op i august, er der for første gang arrangeret en parallel udstilling i Stockholm city.
I løbet af designdagene 16.-19. august 2012 er Formex således til stede i design- og modevarehuset PUB i Stockholm.
Trendtemaet på den kommende Formex er ”Nordic Charm”, og med afsæt i dette tema kreerer PUBs dekoratører en udstilling med produkter fra en snes virksomheder, som samtidig udstiller på messen. De viste produkter (et mix af porcelæn, møbler, tasker, puder og smykker) er endnu ikke kommet i handlen.
- Formålet med udstillingen er, at vi vil øge kendskabet til Formex og de varemærker, som udstiller hos os. Vi vil også vække opmærksomhed i branchen og hos det indretningsinteresserede publikum, siger Chicie Lindgren.
- Interessen for design er stigende blandt vores kunder. Med Formex-udstillingen vil vi byde de besøgende på en spændende oplevelse, men også få nye personer til at finde til PUB og opdage vores udbud af såvel designklassikere som spændende nye koncepter, fortæller Marianne Perslow, marketingsansvarlig hos PUB.
Formex at PUB arrangeres af Formex i samarbejde med PUB og R.O.O.M.