23948sdkhjf

Jysk får fuld valuta for sponsorat

Når de paralympiske lege åbnes i London i dag, står der Jysk på de skandinaviske deltagere. Men den danske møbel- og sengetøjskæde gør det ikke bare af godhed.
Jysk’s stifter Lars Larsen er kendt som lidt af en købmand, og han erkender da også blankt, at det er en god forretning, at møbel- og sengetøjskædens navn figurer på atleterne fra Danmark, Sverige og Norge ved de paralympiske lege.

- Jeg skal altid have noget PR ud af et sponsorat, det er derfor, jeg yder noget. Og PR får jeg i god grad her. Så det er en god forretning, siger Lars Larsen ifølge EPN til Ritzau.

Sponsoratet af det danske paralympiske hold er med sine 21 år et af de mest sejlivede i dansk idræt, og Jysk’s egne undersøgelser viser, at hele 90 procent af kædens kunder er opmærksomme på sponsoratet.

Derudover glæder Lars Larsen sig over, at Jysk’s navn i år kommer til at dukke op i prime time, når DR sender fra de paralympiske lege.
Læs mere om: Jysk
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079