23948sdkhjf

Messeleverandør har sikret sig nye kunder under krisen

Coronaen gjorde ondt på landets messeleverandører, der i pandemiens skygge satte jagten ind på nye forretningsområder.

Det gjaldt også Viborg-baserede Jysk Display, der under messetørken besluttede at supplere de traditionelle aktiviteter med et nyt forretningsben i form af indretning af domiciler, kontorer og showrooms, og det er en beslutning, virksomheden fortsat har gavn af.

Det fortæller adm. direktør Jacob Jensen til Erhvervplus.

– Vi har konverteret mange messekunder til indretningskunder. Men vi har også fået en helt ny kundegruppe ud af det. Det betyder, at vi står endnu bedre her efter corona, end vi gjorde før, fortæller Jacob Jensen til mediet.

Det er dog ikke det eneste, Jysk Display-direktøren har at glæde sig over. Han fortæller, at messeaktiviteten i dag er tilbage på “minimum det samme niveau” som før corona, og det betyder også, at virksomheden, der måtte opsige og omplacere medarbejdere under krisen, nu er tilbage på de omtrent 70 ansatte, man havde, før coronaen ramte.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063