Idemøbler vil skabe ”levende hjem”
Med et nyt sortiment og en ny markedsføringsstrategi går den landsdækkende møbelkæde nye veje i jagten på kunderne.
- Tiden hvor vi kun kunne sælge en sort lædersofa med stålben er slut. Den moderne forbruger vil have helhedsløsninger og møbler, der kan gøre hverdagen lettere, sjovere og flottere. Det skal vi hjælpe vi dem med ved at tilbyde møbler og inspiration, som passer til deres levende hjem, siger Michael Christiansen, administrerende direktør i IDdesign, der er selskabet bag kæderne Idemøbler og Ilva.
Allerede nu vil man kunne opleve et nyt og bredere sortiment i Idemøbler, og også i kataloger, i TV-reklamer og på hjemmesiden kommer ”Levende hjem” til at spille en rolle. Mikrofonen bliver givet videre til virkelige familier med virkelige behov og ønsker til boligindretning.
- Det er vigtigt, at vi er med, når kunderne indretter deres hjem, for på den måde lærer vi noget om kundernes ønsker og behov, og vi gør det let for kunderne at indrette sig til hverdagens mange forskellige behov. Lige nu samarbejder vi med en række forskellige familier, par og singler om at give tips til boligen, siger Michael Christiansen og tilføjer:
- Vi ser en tydelig tendens til, at folk mikser stilarter, farver og former. Samtidig har efterspørgslen efter møbler i god kvalitet og til en god pris aldrig været større. I Idemøbler tror vi på, at med et bredt sortiment, designet til dér hvor livet leves, kan vi imødekomme tidens tendenser, siger Michael Christiansen.