Jesper Holm øger satsning på forbrugersalg
Den danske møbelproducent har slået dørene op for en såkaldt ’pop-up’-butik i butikscentret Field’s. Tiltaget er led i en strategi om at gå udenom salg via møbelbutikkerne.
Butikken ligger på Plan 1 i Field’s og er på 117 m², hvor Jesper Holm Copenhagen udstiller hele sit modelprogram. Jesper Holm har åbnet butikken sammen med børnemøbelfirmaet Small Design, og de to virksomheder deles om bemandingen.
- Siden vi for nogle år siden besluttede at droppe det traditionelle salg gennem møbelforhandlere, har vi klaret os fint med det direkte forbrugersalg via vores webshop, vores butik på snedkeriet i Ishøj og mund-til-øre markedsføring. Men vi fornemmer, at vores nuværende kundekreds er ved at have deres behov dækket, og vi vil derfor gerne præsentere os over for nye kundeemner. Det forventer vi at kunne i Field’s, hvor der kommer ca. 7 mio. mennesker om året, forklarer Jesper Holm og fortsætter:
- Med åbningen i Field’s dementerer vi også de ubehagelige konkursrygter, som fra tid til anden florerer omkring vores virksomhed. Vi vil understrege, at vi er på banen i fuld vigør og klar til at vise forbrugere nogle smukke og spændende alternativer til det traditionelle udvalg af designmøbler.
Pop-up-butikken slog dørene på den 1. september 2012 og vil være åben frem til jul.