Produktudvikling er en værdifuld handelsvare
Industrien efterspørger i stigende grad innovation og levedygtige ideer. Det lever den århusianske ’udviklings- og idefabrik’ Thomas ApS højt på og kan for fjerde år i træk melde om en fordobling i virksomhedens omsætning.
Det mærker den århusianske iværksætter Thomas Bruun, hvis fire år gamle virksomhed, Thomas ApS, allerede er et af de førende konsulenthuse inden for produktudvikling i Danmark.
Thomas ApS har netop offentliggjort sit årsregnskab for regnskabsåret 2005-2006, og virksomhedens 12 ansatte, især ingeniører og cand.merc.’ere, kan glæde sig over vedvarende vækst.
For fjerde år i træk kan Thomas Bruun & Co. melde om mere end en fordobling af omsætningen, og det sidste år byder på næsten end en tredobling af bundlinien.
- Industrien har længe efterspurgt innovativ produktudvikling, som overvejende er teknologidrevet, men vi oplever en eksplosion i udvikling af produkter, der gør noget ekstra for brugeren. Der er vi stærkest, og det giver vores kunder en konkurrencemæssig fordel. Brugerdrevet innovation er simpelthen forklaringen på vores vækst, siger Thomas Bruun i en pressemeddelelse.
Virksomheden, hvis spidskompetence er innovation inden for produkt-udvikling, har på rekordtid indlemmet flere af de store industrilokomotiver i kundeporteføljen.
Blandt Thomas’ kunder er Danfoss, Linak og Logstor, og Thomas Bruun melder om et øget antal henvendelser fra nye industrivirksomheder, der ønsker hjælp til at udvikle nye produkter og produktionsmetoder.
Den enorme vækst betyder, at virksomheden i løbet af det kommende regnskabsår venter at ansætte en håndfuld nye medarbejdere.
Kilde: Thomas ApS. / http://www.whythomas.dk