23948sdkhjf

HTH tænker strategisk i Kina

HTH Køkkener oplever stor succes på det kinesiske marked – unge, velhavende kinesere er vilde med de danske køkkener. HTH vil styrke sin status yderligere i Kina og har derfor indgået en agentaftale med hvidevaregiganten Haier.
Køkkenfirmaet HTH, der ejes af den svenske køkkenkoncern Nobia, oplever fortsat succes på det kinesiske marked. For at bevare og fortsat styrke succesen i Kina har HTH indgået agentaftaler med to store agenter i Kina – Coscokoncernen og for nyligt Haier-koncernen.

Det oplyser dagbladet Børsen i dag.

- For os er de to agenter det perfekte miks. Deres netværk på det kinesiske marked er enormt, og strategisk er det af afgørende betydning for vores gennemslagskraft i Kina, siger adm. direktør Henning Storm fra HTH til avisen.

Henning Storm ser et stort potentiale i det kinesiske marked, og han forventer, at Kina vil indtage en plads på HTH’s top ti liste over virksomhedens bedste markeder.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063