23948sdkhjf

NJA og Dana Lim indleder samarbejde

I bestræbelserne på at reducere omfanget af fejl i produktionen har NJA Furniture været på udkig efter en ny limleverandør. Valget er faldet på Dana Lim.
Et nyt samarbejde mellem Dana Lim og NJA Furniture skal sikre, at produktionen hos sidstnævnte fremover er af allerhøjeste kvalitet.

Den nordvestjyske producent af møbler i fyrretræ og MDF arbejder løbende på at optimere produktionen, og beslutningen om at skifte leverandør skal ses i lyset af, at virksomheden hidtil har registreret for mange fejl.

- Da vi havde oplevet en del limrevner i den tidligere produktion, ønskede vi at indlede et samarbejde med en ny leverandør, og her faldt valget på Dana Lim. Der gik ikke lang tid fra, at vi testede limen fra Dana Lim, hvor vi oplevede et markant fald i kassationer, til vi kunne benytte den i alle vores limanlæg, fortæller Morten Ramskov, COO hos NJA Furniture.

Langsigtet samarbejde er vejen frem
For Dana Lim er opskriften på et godt samarbejde den samme som altid – nemlig at limen skal fungere optimalt sideløbende med, at kunderne får den service, der skal til for at produktionen glider problemfrit. I forbindelse med samarbejdet med NJA Furniture havde Dana Lim en pakkeløsning klar med det samme. Det betød, at NJA i løbet af kort tid kunne benytte den nye limløsning i de tre anlæg, som virksomheden har stående.

Ingolf Jensen, konsulent i Dana Lim, pointerer, at den løbende dialog med kunderne er vigtig, fordi produkterne hele tiden videreudvikles, og fordi hjælpen på den måde er nær, hvis der opstår problemer.

- Hos Dana Lim går vi naturligvis efter at sælge vores vare, men det skal ikke kun være gunstigt her og nu, det skal være sådan, at kunden er tilfreds hele tiden igennem et længere samarbejde, siger Ingolf Jensen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08