23948sdkhjf

Kender du branchens bedste kriseknuser?

Tip os om en virksomhed, der har tacklet de seneste års økonomiske krise særligt konstruktivt, og deltag i konkurrencen om en iPad.
”Finanskrise”.

Alene i løbet af 2012 blev ordet brugt næsten 40.000 gange i de danske medier, som altså i gennemsnit skrev om krisen over 100 gange hver eneste dag.

Det danske erhvervsliv er ikke gået fri af de hårde tider, men sideløbende med historierne om fyringsrunder, konkurser og negative regnskaber gemmer sig også en række af positive historier.

Der findes nemlig masser af virksomheder, som både ansætter, udvikler, ekspanderer og på anden vis opruster med overskud på bundlinjen til følge.

Del din succes med resten af branchen
Vi synes selv, vi er flinke til at give de gode historier spalteplads. Men vi vil gerne have endnu flere eksempler på, hvordan man som virksomhed trodser krisen og skaber fortsat vækst.

Vi hører derfor gerne fra dig, hvis din virksomhed eller dine samarbejdspartnere har gjort noget specielt for at bruge krisen til at skabe en endnu stærkere forretning.

• Har I kastet jer over nye produktområder?
• Brugt nedgangstiderne til at indsluse ny teknologi?
• Hjulpet en samarbejdspartner med at få nye ordrer?
• Besluttet, at det nu er tid til at udbygge fabrikken?
• Eller noget helt femte?

Kort sagt, så opfordrer vi dig til at dele alle dine gode ideer og erfaringer med resten af branchen.

Du kan sende dit tip om en kriseknusende virksomhed til redaktionen frem til onsdag den 27. marts . Herefter vurderer Industry Supplys redaktion, hvilken virksomhed, der har tacklet krisen bedst – og som tak for tippet udlodder vi en splinterny iPad Wi-Fi 16GB, mens den vindende virksomhed - der kåres på tværs af Industry Supplys brancheportaler - modtager en annoncepakke til en af Industry Supplys brancheportaler på en værdi af 25.000 kr.

Vi glæder os til at høre fra dig og dele din succeshistorie med resten af branchen!
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062