23948sdkhjf

Kvik opruster i Norden

Med ansættelsen af Lene Svinning Andersen som marketing manager forfølger køkkenproducenten sin strategi om at komme endnu tættere på butikkerne.
Køkkenproducenten Kvik A/S har pr. 1. august ansat Lene Svinning Andersen som marketing manager med ansvar for Kviks nordiske markeder, der tæller Danmark, Færøerne, Island, Sverige, Norge og Finland.

Lene Svinning Andersen kommer til Kvik med stor erfaring fra køkkenbranchen. Således var hun i perioden 2004-2009 ansat koncernmarketingchef for Skandinavisk Køkkengruppe A/S og herunder kæderne Nettoline, Kitchn og Boform. Herudover har Lene Svinning Andersen blandt andet arbejdet som nordisk pr & marketing manager i British Car Import for mærkerne Jaguar, Land Rover og Range Rover.

- Oprustningen sker som et led i Kviks klare målsætning om at komme endnu tættere på butiksleddet og sikre optimal implementering af kampagner hos de enkelte retailers. Lenes primære opgaver bliver derfor at styrke Kviks position og udvikle markederne i Norden igennem tæt samarbejde med butikkerne og med optimering af den kundefokuserede forretning for øje, oplyser Kvik i en pressemeddelelse.
Læs mere om: Kvik
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11